Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 11 januari 2011

det luktar bajs här men man vänjer sig vid det oxå. ;)

Det sägs ju att det är som mörkast innan det ljusnar...
Jag tror helhjärtat på det, våran bastu/tvättstuga är "flooded" Totalt stopp är det. Men det gör inget det löser sig nu när vi börjar bila betongen och byta ut rören. Men lukten...
Men jag tror man vänjer sig tycker inte det luktar lika illa idag. ha ha...

Tränat kondition BFL intervaller idag. Tufft men roligt!
Familjen drog till svärisarna, all alone med vovvarna.
Jag har tfndate med bästa östersundskan ikväll. Å det blir kul!

Imorgon är det utbildning några timmar, spännande.

Nu tycker jag den här månaden kan speeda på lite, är less på januari. :)

Peace hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar