Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 28 januari 2011

minnepinne,prismärkning å helg

införskaffa 2 minnepinnar, köra över foton och ge dessa till mina älskade tärnor. De är lika "4 better 4 worse Untill Death Do Us Part" som jag och mannen. Cirkeln är sluten på alla vis mina tärnor är även gudmödrar till våra älskade småttingar. Heli- Alma och Syster till Algot.

Prismärkning av en massa leksaker som ska till skolans loppis, jobbigt men då blir vi av med dem, resten körs till kupan. ORkar inte spara dem längre kommer ändå aldrig sälja dem på nån "imaginary" loppis. Reality check.

Helg! Ska jobba i källaren och träna, ta igen allt jag missat då jag varit sjuk. :)

Kärlek till folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar