Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

torsdag 28 oktober 2010

träningsvärk!

Tränade ju i måndags och det var ju grymt intensivt och effektivt.
Har haft en sådan brutal träningsvärk och idag är det "peaken", oh my god säger jag bara.
Ikväll är det träning igen med bästa S, bröst-rygg-biceps... Lär ju inte kunnat tvätta håret på flera dagar...:)
Nåja No Pain No Gain- ett gammalt hederligt mantra. ;)
Skulle tränat tis och ons men var helt bruten i kroppen så jag vilade. Vuxenpoäng. försöker lära mig att lyssna på kroppen och jag tycker det går ganska bra.
Åker till kiruna på söndag med barnen och Dora. Carella får stanna hemma för hon löper.
Mycket att stå i där i Giron.
Snön har kommit hit oxå nu, shit! Typ allt på en gång... Vagnprommisen till dagis var tung imorse. Nu lite kaffe och kanske vila en stund innan städningen ska göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar