Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 25 oktober 2010

framtida karate proffs?

Alma var ju som bekant på karate idag, jag passade på att träna lite ben,rumpa och triceps. Kul! Hann inte med ngn kondition, för alma ville jag skulle komma å kolla.
Å det såg jätteskoj ut! Kickar, balansövningar,slag. Bra grej! Alma klagade lite på onda ben.. Imorgon lär hon ha träningsvärk... stackars sötis.
Tror det går nybörjar för vuxna också, toksugen på att testa! :)
Imorgon är den stora myspys dagen för mig och danne. Middag och bio. Kan ju meddela att jag längtar! Vi har inte varit på bio tvåens sedan jag var gravid med alma för sisådär 6 år sedan. Men imorgon... Middag med vin , bara det är ju lyx!

Min axel är inte riktigt OK, och det är fet trist! Så jag får ta det försiktigt med axlarna och bröst-träningen. Samt börja köra min rehab övning. Det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar