Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 30 oktober 2010

feber,kräkningar, utebliven träning.

Skulle tränat igår, intervaller och axlar. MEN kände mig allmänt ur slag, och ju längre dagen gick desto ondare blev magen på mig.
Hämtade hem en algot som blev slöare och slöare ... Han vaknade mitt i natten, stekhet! Feber... Han var inte på sova humör heller, allmänt grinig och orolig. Mannen tog 1:a skiftet, då kom kräkningarna. Jippieee...
kl 03 bytte vi och då var han kräkfri men orolig och sov 30 min åt gången, drack vatten gjorde han iaf. Mera alvedon till stackars liten gosse.
Kl. 6 tog han morgon och alvedon och bricanyl för hostan. Suck.
Vi har inplanerat en tripp till kíruna på måndag. Kanske får skjuta lite på det då. Suck igen.
Tur man inte har tider att passa iaf. Och hoppas,hoppas,hoppas jag håller mig frisk. Vill inte ha magsjuka.
Så nej ingen träning idag heller. Men kanske imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar