Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 22 oktober 2010

så här känner jag just nu: neeeeej!
Känningar i min axel som jag hade skadad för 3-4 år sen. Känns inte bra. Samma stickande malande smärta som då. Det är inte bra. Det är riktigt obra faktiskt.
Tänker att kanske är det inte det? Kanske är jag bara trött i muskeln efter dagens träningspass som blev styrka+ BFL- intervaller på rodd. Väldigt intensivt. Men så jäkla skönt efteråt. Kroppen sa ifrån lite, lite stickningar här och där, knän men jag körde på. Det är ett problem jag har , jag KAN inte bara sluta när jag är mitt i. Kanske borde lära mig det.
Hur som helst så ber jag till ALLA högre makter just nu att axeln håller. Får nog börja mina axelövningar igen.
Har känt det vara på gång ett tag om jag ska vara ärlig, ett annat problem jag har VILL inte lyssna på kroppen. Kör tills jag stupar. Tyvärr.
Sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar