Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 24 oktober 2010

så här dagen efter

måste bara säga... wow! va kul vi hade det! Ett gäng med morsor som är sådär lagom utsvultna på smaskiga historier from the past! Klockrent!
God mat , gott vin, jättetrevligt sällskap. :D
Tillfällen som dessa tänker man att man är allt lyckligt lottad som har goda vänner och en fantastisk sambo som ställer upp när det behövs. Lycka.
Imorgon börjar allvaret igen med träning och bra mat, har väl slarvats lite idag ngn smörgås har slunkit ner nu på kvällen. ;)
Men det gör inget- man måste ju leva oxå. Jag tror inte på totalförbud för tillslut faller man igenom rejält . Allt med måtta. Äta bra mat, träna och må bra. jag fortsätter på min skräpfria månad i morgon. Det går nog bra. Det som oroar mig lite är bara vägning/mätning imorgon... Lär ju inte vara kanske så bra resultat pga helgens nöjen. ;) Men det gör inget jag har hela livet på mig.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar