Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 26 oktober 2010

öm i kroppen. :)

Igår tränades ben,rumpa ,vader, och triceps. Allt detta på 30 minuter! Snacka effektivt!
Jag passade ju på när alma var på karate och detta var vad som hanns med. Men det är lugnt jag var ju klar. :D
Idag har jag brutal träningsvärk, körde en ny övning som kallas " pull through", ser lite oanständig ut men ack så effektiv! Och aj,aj,aj...
Supersetade triceps, och samma sak där.. oj,oj,oj effektivt!
Jag gillar intesiva och effektiva pass. Tid har man väl inte sådär överdrivet med precis som alla andra småbarnsföräldrar ska mycket hinnas med och att prioritera in träningen är inte helt lätt men det går om man verkligen vill, det är ju för min skull och som bekant så anser ju jag att mår mamman och pappan bra så gör barnen det oxå, vissa kallar det egoistiskt att avsätta tid för egna nöjen och intressen framför barnen men jag anser det vara livsnödvändigt. :)
Idag står 20 min BFL- intervaller på schemat. Mkt intensivt och effektivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar