Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

torsdag 14 april 2011

PoP

Polarn och Pyret beställningen kom igår. Jättefina kläder åt mina små hjärtan! :) Hade visst råkat beställa lite träningskläder oxå från sportamore. Oj... ;) Dagen på jobbet har gått snabbt , jag trivs jättebra och jag hoppas jag greppar allt snart. Vissa saker har jag fortfarande små frågetecken kring, men jag vet ju att sen när jag väl lär mig så sitter det. Känner ändå att jag har något att bidra med och det känns bra. Känns lite annorlunda att jobba med konsulterna bara. Men det blir nog bra. Lite stressad blir jag av alla timmar som ska dokumenteras, men det vänjer jag mig nog vid... Ja, det gör jag. Det blir tidig kväll för mig. Jag är helt SLUT, Öppet Hus på fritids med cirkus show- duktiga barn , roligt men jag var så sjukt trött och hungrig... Middagen intogs när vi kom hem vid 20 , äggmacka med vatten. Imorgon lunch med bästa Anna imorgon! Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar