Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 9 april 2011

80-års firande och lugna lördag. :)

Avverkat 80-års firande, mormor fyllde år och vi var iväg dit , myste på och det var fullt i huset av barn,barnbarn och barnbarns barn samt 2 borzoier som fick springa av sig tills de storknade. :) Riktigt mysig dag helt enkelt. Ikväll ska jag för första gången på mkt länge avnjuta ett par glas vin, bläddra i naturkompaniets katalog. Och bara njuta av livet. Pussebitarna faller sakta men säkert på plats. Denna Powerhoudi står högst på listan just nu tillsammans med en lila/ randig toasty top hat- vill ha/ ska ha. :) Och vet ni jag tänker faktiskt unna mig det, det är jag värd! Det och ett par jeans. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar