Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 5 april 2011

jetlag?

Känt mig lite "laggad", seg och trött liksom. Idag har jag ränt runt lite och vips visade det sig att dörrar jag lämnat lite på glänt bjuder på nya utmaningar. Jag tror att om man alltid gör sitt allra bästa så löser sig allt. Is i magen och leva livet - det är min melodi. Älta saker och om och kanske och men det är waste of time. Nej, lev nu och må bra. Trivs inte jag med situationen jag befinner mig i så måste jag ju ta tag i det och se till så det blir ändring på det. Ingen annan kan göra det åt mig. Det är en befriande livs filosofi. Jag kan och vill inte skylla på någon annan. Det är jag som lever mitt liv och jag gör det på mitt sätt. :) Just nu mår jag så bra så det finns inte, jag lever i en underbar familj med min älskade man. Lycklig. Energin är påfylld av Kittel helgen - behöver bara tänka tillbaka så ler jag. Så jäkla kul att lära känna nya människor som berikar ens liv, tack Malin för det! :) Puss och Kram och sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar