Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 20 april 2011

affet puttrar och jag hoppas mannen kom ihåg att köpa något gott

Jag väntar besök, och kaffet puttrar men inte ngt Gevalia blask, nej fina zoega intenzo. Hoppas mannen hörsammade min önskan om ngt gott till kaffet då vi väntar fin besök i form av en stycke konstapel Malin och C. Alma och C är nästan jämnåriga så jag hoppas de trivs tillsammans, det vore ju supernice!

Vi har bestämt destination för vår bröllopsresa som blir med hela familjen och förhoppningsvis syster med familj oxå, det bär av till Phuket mars 2012. Sweet! Så det blir ingen semester i sommar, bara spara dagarna tills det bär av. Behöver jag säga att jag längtar? ;)

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar