Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 26 april 2011

En helt vanlig dag?

Ja förvisso, liksom alla andra dagar, MEN idag skulle jag till läk. Bli satt under utredning igen. Det var på eget bevåg denna gång så jag kan inte klaga. Hursom helst steg 1- Dricka mindre... Surprise.. trodde man skulle dricka mkt vatten, men tydligen inte de mängder som jag fullkomligt häver ur mig, risk för vatten förgiftning ja tro det eller ej. Vilket kan förklara varför jag brukar ha ont i njurarna ibland. De får jobba som fan för att rena allt skit och dessutom så pinkar jag ut alla nödvändiga salter... Nödvändigt vetande ? Nej inte direkt, men det mesta som skrivs här är inte så nödvändigt så det är upp till dig kära läsare att bedöma om det är läsvärt eller ej. :)

Blev inga gula converse denna gång, fel i storlek och slut i min gula färg. Skitsamma. Dags för ballerinas snart iaf, blir nog ett par toms kanske.

Nästa vecka ska huset besiktas, spännande.

snart hämta algot den vilde.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar