Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 4 april 2011

Kittel i Kittelfjäll!

En helg går fort, för fort. Underbara dagar i pistade och opistade nerfarter samt - skoterspår i skogsterräng! Kanonväder och härliga dagar och ölen i afterskin har väl aldrig smakat så gott. :) En helg som jag verkligen behövde, att få vila upp sig och bara tänka på sig själv. Det är jag värd. Nu är batterierna åter laddade och jag längtar tills påsk när min kära polla-Malin ska jobba här och vi kanske kan hinna ses och njuta av vädret som förhoppningsvis är outstanding! Valborg är kirrat! - Drar till Björkis med Alma. Det blir nog sista åken för detta år. Nu inväntar jag mannen som kommer med käk innan vi återupptar projekt städning... Peace. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar