Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 13 februari 2011

Vårkänslor

Solen skiner, snön glittrar.... och - 25 grader. Men man blir hoppfull- våren är på väg nu är det inte länge kvar!
Snart... solen står högt och - 8 grader. Underbart. Det är sådana dagar man lever för.
Blev just tillfrågad om jag vill hänga med på skidhelg i april... OM jag vill. Nice! Har hittat en bra sajt med skidor,pjäxor mkt bra priser. Därifrån beställs skidor och pjäxor- definitivt. Måste bara prova ut pjäxorna först. :) Åker till Luleå på torsdag kan vara och prova ut ett par pjucks då...
Det är dyrt det här med slalom- en dyr hobby men det är ju en engångs kostnad. :) Och så kul!

Har iaf hittat mina skidbrallor, jag är nöjd med dem. Passade på att shoppa loss på ett mellanlager och en fin puma hoodie åt alma. :)

Jag vill bli ekonomiskt oberoende NU!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar