Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 2 februari 2011

Glasögon abstinens

Mitt huvud dödar mig, har inte kunnat ha glasögonen sedan i söndags och mina stackars små ögon är ansträngda vilket i sin tur ger grym huvudvärk. Optikern på fredag och sen får jag väl vänta ytterligare 2 veckor innan brillorna kommer. Vet inte om jag kanske tar linser istället? och köper ett par billiga bågar till. Eller bara ett par billiga schyssta bågar. Vi får se.

Hur som helst är budgeten aningen ansträngd just nu.

Har iaf bestämt mig för att köpa ett par goggles och en ny mössa. Kanske en träningstop oxå. Lokalt.

Vilodag från träningen idag, skönt eftersom jag känner mig lite småförkyld. Ont i halsen.

Ska lämna in en massa kläder och grejer på Röda Korset ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar