Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 19 februari 2011

lördag

Imorse - 25 grader, strålande solsken. Med tanke på att det varit nästan 40 minusgrader hela veckan så var - 25 rena rama vår vädret.
Jag pälsade på mig, Algot och Dora och drog iväg på pulkprommis! Fantastiskt skönt! Jag hade kunnat vara ute hur länge som helst, OK det bet lite i kinderna men sol!!!!! Solen gör under för själen. Man mår så gott.

Vågade inte vara så länge men 30 minuter var vi ute iallafall. Så skönt att få komma ut efter alla dessa inneveckor.

Min förkylning har inte gett sig riktigt än, hostar fortfarande men ingen feber längre.

Min Luleå tripp- var sjukt givande jobb mässigt. Det var bra, borde åka oftare tycker jag.
Sen träffade jag konstapel Malin och det var så himla trevligt flera timmar som bara försvann i ett nafs.

Planerat en tjej/skidresa 1:a helgen i april, det ska bli fantastiskt kul! Åka skidor, after ski, ledig från mammalivet, underbart! Kostar ju en del, men det är det värt. Absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar