Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 8 februari 2011

3 dagar

Dag 2 denna vecka avverkad. Således även dag 2 utan kolhydrater= huvudvärk när kroppen "avgiftas". Det tar 3 dagar för kroppen att göra sig av med kolhydraterna som lagrats i kroppen, 3 dagar innan den börjar må bättre och använda fettet som bränsle i första hand istället för kolisarna.
3 dagar innan kroppens välmående vänder och går uppåt. En uppåtgående spiral. Men det är tufft i 3 dagar.
Imorgon är dag 3, sen är vi på grön kvist.

Snart Lördag och jag hoppas verkligen vädret blir bättre än vad de lovat. Vi får se. Ska vara till Sportringen och köpa nya skidbraller nån dag när jag känner att jag orkar med provandet.

Peace and Luuve. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar