Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 5 februari 2011

helg,förkyld,rep.

Detta förkylda läge vill inte passera. Aningen missnöjd över det. Skitsamma, nu är algot bättre iaf så jag får fara till praktiken/ jobbet på måndag.

Har packat frigolit i källaren, så sjukt trist detta renoverande. Varför utsätter man sig för detta frivilligt? I wonder... Idioti, det är vad det är. Jag vill ha min fräscha bastu och tvättstuga NU . Suck.

Optikern igår- hyfsat billigt och nya brillor. Får dem på onsdag. Skönt- Då kan jag återvända till de seendes värld igen.

funderar på att starta eget. hmm får fundera vidare. Eller utbilda sig till florist? Framtiden....

Nu njuta av mitt kaffe medans mannen sliter i källaren. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar