Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

torsdag 12 maj 2011

rapport

vårstädningens effekter så långt: Huvudvärk, trötthet, smakar apa i munnen. hmm- roliga bieffekter...

Skulle träna ben idag, vad blev det av det? Inget- blev sen från jobbet , middag, städning, och nu sitter jag här. Trött. Igen. Jag är trött mest hela tiden. Ska iaf ta mig på en kvällsprommis med Dora .

Alma har börjat med fotbollen igen, så nu har hon fått ett par jättefina fottiskor. :) Så söta! :)

Helgen spenderas åt att packa,packa,packa...
Ja, för vi flyttar ju om 3 veckor. Så det är liksom dags att påbörja packandet. :)

Igår betalade jag handpenningen till våran thailandsresa, det känns riktigt bra. :)

Peace.

1 kommentar:

  1. kul med flytten, hur långt utanför skulle ni flytta, johanna har berättad men eftersom jag har iq fiskmås så glömmer jag så lätt!/sandra

    SvaraRadera