Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 10 maj 2011

på begäran av malgomaja



:)



Jag har inte uppdaterat min kära blogg på några dagar, fick bakläxa . Så nu gör jag min kära malgomaja till viljes och kör en snabb update..



Dessa härliga pjux ( se ovan) är nu kompis med resten av min skogarderob. Jag blir så glad av dem. De är röda,De är sköna, De är underbara. Shoe love!


Syster har varit här hela helgen , vi har myst på med lite vin på kvällarna- klickat hem lite kläder och bara njutit av tillvaron.

På söndag kom mamsen och löste av syster som åkte hem. Kul med mamsen här, kul!


Imorgon ska jag gymma igen, har varit så mkt den senaste tiden så jag har fan inte hunnit träna regelbundet. Nu blir det ändring på det. Har helt seriöst författat ett träningsschema så jag kommer i fas.


Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar