Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 14 maj 2011

Packning pågår

När vi flyttade hit sa jag ALDRIG MER. Och nu snart 7 år senare packas det igen.
Denna gång passar jag på att rensa i allt skräp man samlat på sig genom åren. En bra utrensning.
Hittills är vi uppe i 3 släplass till soptippen, antar att vi är ungefär halvvägs.

Försöker hitta en röd tråd, en struktur för det enklaste vid packning och upppackning, det som inte ska magasineras såklart...

Bokat bord på loppisen här i byn den 28/5, ska sälja så mkt som möjligt där. Har lite hyllor å sånt som jag nog sätter på blocket. Fina Ikea hyllor, leksnes kanske serien heter. Har iaf 2 vanliga hyllor, 1 smalare, 1 vitrinskåp. Hämtar ni dem härifrån får ni köpa dem för 100 spänn styck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar