Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 4 maj 2011

boende, läkare,thailand = gott å blandat! :)

Sitter och smygplanerar , framtida bostadsprojekt. Inredning är alltid kul och jag blir som ett barn på julafton när jag får drömma mig bort i planeringens mecka... Designonline.se , forr.se, mm mm ...
Jag har roligt, än så länge är det bara fönstershopping. Men idag har jag kommit lite närmare realityshopping, och det känns skoj.

Imorgon är det gällivare resa igen , denna gång med alma till läkaren. Hade ju MKT hellre varit på jobbet men,men...

Imorgon är en spännande dag på många vis
På fredag ska Thailandsresan bokas och betalas, det känns riktigt jäkla gött!

Det känns riktigt bra att vi äntligen kommer iväg på vår bröllopsresa, något försenat inte desto mindre härligt!

På fredag kommer syrran och lille E på besök över helgen. Lovely!

Over and out.
Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar