Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 27 juli 2010

Vatten

Istället för att göra som jag brukar, dvs gå från 0-100 och därefter öka så tänkte jag mjukstarta den här gången, jag har ju inte bråttom och det är ju ändå resultatet som räknas.
Vägde mig imorse- hade gått upp 1 kg sen förra veckan detta beror endast på allt bröd jag ätit under veckan.
Så nu tänkte jag som så att jag startar med att få in vattnet i mitt liv igen, 2 liter ska hinkas dagligen. Nemas Problemas.
Frukosten är oxå i fokus, den måste bli bättre. Imorse bestod den av en "hälsoyoghurt" som jag inte minns namnet på, låglaktos variant. God. Och en kopp Kusmi the. Gott!
Träningen ligger jag lågt med den här veckan, inga krav. Jag fokuserar på vätska,kosten och minskar lite på mitt enorma koffein intag istället.
Tankemönstret ska ändras. Kognitiv Beteende Terapi, lär känna Dina tankemönster och hantera dem därifrån. :) Man kan ju inte göra något åt problemet förrän problemet är identifierat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar