Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 28 juli 2010

Den beryktade frukosten

Ja att frukosten är dagens viktigaste mål är ju en gammal sanning, ändå är det så lätt att fuska med den, varför? Tänker mig att naturligtvis vill man ju ha bästa möjliga start på dagen och att sabba det genom att trycka i sig snabba kolhydrater det första man gör det är ju osmart.
Min frukost imorse bestod av ett kokt ägg och fiberhavregrynsgröt och det anser jag vara en bra frukost. Inget onödigt bröd.
Mitt vatten projekt går bra, får springa på toa lite oftare bara. :)
Har börjat se fram emot hösten då alla träningar drar igång igen, spinningen framför allt! Köper nog ett gymkort på mitt "gamla" gym, testade ett annat under våren men trivdes inte alls där vilket ju gjorde att träningen oxå uteblev.
Fick mens igår så då blev det en påse polly, det var gott en stund sen mådde jag mest illa. Varför fortsätter man då äta när det inte ens är gott? Jag vet inte. Meddela mig gärna om ni har ett bra svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar