Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 8 augusti 2010

powernap följt av powerwalk

Idag kom svärisarna hem från semestern.
De var hit med lite presenter och A ville ju åka dit och sova över så då frågade de om inte lille A oxå kunde föllja med en stund. JA! Härligt!
Jag tog en powernap på en timma och sen tog jag på mig pulsklockan tog med mig Dora på en lång härlig powerwalk! :)
Det var en lång prommis med medelpuls på 150!!!! Kvavt,svettigt... Inget flås! Skönt med MP3. :)
Var till vännen igår vi bestämde oss för att börja gymma den 1/9 igen, det är dax efter 2 års paus. Så jag tänkte mjukstarta med promenader när tillfälle ges.

På senaste har det slarvats hejvilt med maten, men nu blir det förändring! Imorgon är det måndag, och det är en bra dag för nystart. Ska göra vecko matsedel. Bra grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar