Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 21 augusti 2010

gymträning!

Denna vecka har jag satt i gång med gymträningen lite lätt igen.
Cirkelträning i 4 veckor är tanken.
första passet gick bra, mjukt och metodiskt. musklerna var intet ont ananade .
Andra passet var segt och det känndes som att blodet knappt cirkulerade i musklerna, andra halvan av passet gick det bättre. Avslutade med 10 minuter på crosstrainern och det var nästan outhärdligt. Inget flås what so ever!
Nästa vecka blir det nog bara ett gympass, åker bort tis och är borta resten av veckan. Kanske kan jag komma iväg på promenader när jag är bortrest, men dessmer blir det nog inte.
Kosten arbetar jag med dagligen, har gjort veckomatsedel denna vecka, det har funkat bra. Har gått upp några kilon de senaste veckorna och det känns tråkigt. Jag vet inte om det är för att jag dricker för lite vätska kanske. Men jag tror att den största boven är smörgåsarna som jag tyvärr trillat dit på igen.

känns iallafall som att kommer jag igång med träningen så löser sig resten. Och efter 2 års break från gymet känns det faktiskt roligt att träna igen. Och det är en härlig känsla. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar